طراحی سایت

 

در زمان های قدیم! افراد از طریق مراجعه حضوری و یا جستجو در روزنامه های کثیرالانتشار به دنبال کالا، محصول، شرکت و یا خدمات مورد نظر خود می گشتند.

امروزه در دنیای فناوری و اینترنت، بیش از ۵۰ درصد افراد با جستجو در گوگل و مراجعه به سایت ها، بی هیچ دردسری به دنبال هدف خود می گردند. به این طریق امکان مقایسه و محدوده ی بیشتری را برای تصمصم گیری در اختیار دارند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

حال تصور کنید شما سایتی دارید که رتبه ی آن در گوگل نسبت به رقبا، بالاتر است و افراد بیشتری آن را می بینند، سپس با سایتی مواجه می شوند که طراحی گرافیکی بسیار مناسب و امکانات کاملی در آن گنجانده شده است. احتمال گرفتن مشتری چقدر زیاد است؟

وب سایت حتی می توانند نقش یک مغازه و فروشگاه را برای شما ایفا کند و بسیاری از هزینه های ریز و درشت را حذف کند. هر چند داشتن یک سایت که خدمات مطلوبی ارائه دهد شاید هزینه نسبتا زیادی را بطلبد ولی این هزینه بسیار کمتر از هزینه اجاره کردن یک مغازه در محله ای نه چندان شلوغ است، ضمن اینکه شما این سایت را همیشه و همه جا به همراه دارید و می توانید آن را مدیریت و اداره کنید.

شرکت داده پردازان بهار آرام، طبق روزنامه رسمی خود بیش از ۸ سال است بصورت مداوم در خصوص طراحی سایت بصورت تخصصی فعال است. طراحی سایت دقیقأ طبق نظر کارفرما از مهمترین وجه تمایزهای ماست. پس از عقد قرارداد، تیم طراح شما مشخص می گردد. این تیم حداقل شامل سه نفر است:

۱- مدیر پروژه: کارشناسی ذی صلاح به کلیه امور از طراحی تا پیاده سازی که بعنوان ناظر و مشاور در طول پروژه در خدمت شما خواهد بود و مدیریت اجرای درخواست شما، مطابق با مستندات را پیگیری می نماید. ایشان در طول اجرای پروژه پل ارتباطی شما با ماست و جهت هرگونه اعمال نظر و یا سوال و مشاوره فنی پاسخ گوی شما خواهد بود.

۲- گرافیست: فارغ از موضوع پروژه و بدون هیچ محدودیتی شما می توانید ساختار گرافیکی سایت مورد نظر خود را با استفاده از توانمندی های گرافیست پروژه خود از ابتدا تولید نمائید و مرحله به مرحله از رشد آن مطلع شوید و اعمال نظر فرمائید.

۳- برنامه نویس: هر پروژه بسته به حجم کار برنامه نویسی آن از ۱ تا ۴ برنامه نویس به خود اختصاص خواهد داد که ایشان پس از بررسی مستندات و دریافت شرح درخواست شما، عملیات کدنویسی را انجام خواهند داد.

مراحل طراحی سایت:

بهار آرام کلیه پروژه‌های طراحی سایت خود را در فازهای اصلی زیر پیاده سازی می نماید:
– امکان سنجی نیاز مخاطبان وب سایت و بررسی رقبای داخلی و خارجی
– مشخص کردن امکانات مورد نیاز سایت
– طراحی قالب گرافیکی سایت
– پیاده سازی قالب گرافیکی بر اساس آخرین متد های روز
– تحلیل و پیاده سازی بانک اطلاعاتی
– برنامه نویسی اختصاصی سایت بر اساس نیاز مشتری
– آزمایش وب سایت و رفع باگ ها و نقایص احتمالی
– بارگزاری وب سایت
– ثبت سایت در گوگل و نصب پکیج های آماری، نقشه سایت، Robot
– آنالیز کلمات کلیدی
– بررسی آمارها پس از بارگزاری، جهت رسیدن به بهترین نتیجه
– پشتیبانی وب سایت

طراحی انواع وب سایت:

  • طراحی وب سایت ارزان

  • طراحی وب سایت شخصی

  • طراحی وب سایت شرکتی

  • طراحی وب سایت فروشگاهی

  • طراحی وب سایت تبلیغاتی

  • طراحی وب سایت ویژه مشاغل

  • طراحی وب سایت فروش بلیط

  • طراحی وب سایت رزرواسیون

  • طراحی سیستم پرداخت آنلاین

  • طراحی پرتال سازمانی

  • طراحی پرتال خبری

  • بهینه سازی وب سایت

  • طراحی قالب وب سایت

چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید؟

۱ – وب سایت هیچ وقت نمی خوابد. اکثر مردم در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد. یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز ۲۴ ساعت هر ۷ روز هفته ۳۶۵ روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

۲ – رقبای شما وب سایت دارند. اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و رقیب شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد، این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود، خصوصا اگر به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد.

۳ – گوگل شما را به مشتریانتان معرفی می کند. بیش از هر زمان دیگری مردم راه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر داده اند و امروزه مردم اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. کسب و کار شما باید آنلاین هم در اختیار مردم باشد.

۴ –  داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت، تصویر کلی کسب و کار شما را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد شد.

۵ – کسب و کار های کوچک آنلاین درآمد عالی دارند. بر اساس آمار، کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط ۳۹ درصد بیشتر از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند دارند.

۶ – تقریبا ۴۵ میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده می کنند و در سراسر دنیا بیش از ۳ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند، داشتن یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد.

۷ – وب سایت، ایجاد مشتری برای کسب و کار را بیشتر می کند. بر اساس آمار ۵۰ درصد از فروش اینترنتی به مشتریان جدید تعلق دارد. داشتن یک وب سایت به طور قابل توجه تعداد مشتریان شما را بیشتر می کند، مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.

۸ – وب سایت محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانیست. اکثر کسب و کارهای کوچک تنها قادر به بازار یابی در شهر خود و یا محیط اطراف شهر خود می باشند. با استفاده از وب سایت شما می توانید کالاهای خود را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.